گل‌های آفتابگردان در سرزمین گل‌ها؛ موزه‌ی ونگوگ در آمستردام

گل‌های آفتابگردان در سرزمین گل‌ها؛ موزه‌ی ونگوگ در آمستردام

"عادی بودن مثل یک مسیر هموار است. راه رفتن روی آن راحت است، اما هیچ گُلی از آن نمی‌روید."

وینسنت ونگوگ

وینسنت ویلم ونگوگ، متولد 1853،  نقاش پُست امپرسیونیست هلندی بود که آثارش به خاطر زیبایی، احساسات و رنگ‌های درخشان، تاثیر بسیار زیادی بر هنر قرن بیستم گذاشت و هنرمندان زیادی نیز از او الهام گرفتند. او در طول دوران زندگی‌اش با مسائل روانی درگیر بود، با فقر دست و پنجه نرم می‌کرد و تقریبا تا زمان حیاتش ناشناس باقی ماند.

Vincent van Gogh Self-Portrait

موزه‌ی ونگوگ در آمستردام از محبوب‌ترین موزه‌های هنری در دنیاست که مردم را از هر گوشه‌ی کره زمین به سمت خود جذب می‌کند. در این موزه بیش از 200 نقاشی، 500 طراحی و 700 نامه از ونگوگ نگهداری می‌شود.

Vincent van Gogh Sunflowers

بازدید از موزه‌ی ونگوگ چه برای محلی‌های آمستردام و چه برای توریست‌ها تجربه‌ای خاص و الهام بخش است. اگر شما هم تشنه‌ی هنر قرن نوزدهم و امپرسیونیست‌ها هستید، و یا رنگ‌های درخشان و خالص رویاگونه از طبیعت برایتان جذابیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم که حتماً از این موزه بازدید کنید. با گذر از کنار تابلوهای مناظر طبیعی، سلف پرتره‌ها و طبیعت بی جان این نقاش هلندی، به روند پیشرفت و تغییر او پی می‌برید و با زندگی و جهان بینی وی بیشتر آشنا خواهید شد.

Vincent van Gogh Museum
Van Gogh Museum Amsterdam
1398/06/02
Vincent Van Gogh - Art Museum - neo-impressionism - Amsterdam - The netherlands - Holland - Art - sunflowers - ونگوگ - هلند - آمستردام - نقاش - نئو امپرسیونیست

سفر به هلند را تجربه کنید

تورهای مرتبط: